Een goed verhaal begint met een pakkende eerste zin

Mensen vertellen elkaar al verhalen sinds we kunnen praten. Eigenlijk al eerder, in de vorm van gebaren en tekeningen. Deze eerste verhalen waren bedoeld om te waarschuwen voor gevaar. Maar ook om het onverklaarbare uit te leggen en levenslessen door te geven. Deze verhalen kennen we nu als mythes en sprookjes.

De vorm is veranderd, maar we vertellen nog steeds verhalen. Storytelling is ook belangrijk voor ieder bedrijf of organisatie. Het zorgt voor een band met je publiek. Door nuttig en relevant te zijn, niet opdringerig. Maar hoe doe je dat? Hoe maak je een plan, wie gaat het maken, en wat zijn dat eigenlijk: goede verhalen?

Contentstrategie

Het begint met een plan: wat ga je vertellen en wanneer werkt dat voor jouw organisatie?

Creativiteit & creatie

We bedenken verhalen, samen met jou. En daarna maken we ze. Van interview tot ghostwriting, van podcast tot fotografie.

Distributie & data

Die verhalen moeten gaan werken voor jou. We brengen ze bij jouw publiek en meten de resultaten.