Iedere organisatie zit bomvol goede verhalen. Daar zijn wij van overtuigd.

Je moet die goede verhalen alleen weten te spotten. En daarna zó maken dat het de aandacht pakt. Laat verhalen werken. Op zo'n manier dat het leidt tot meer bekendheid van jouw merk, nieuwe contacten en meer verkopen. Hoe doe je dat? Wat is de juiste vorm? En hoe breng je het bij de juiste mensen onder de aandacht?

Wat je hiervoor nodig hebt is strategie, creativiteit en meetbare resultaten. Want die verhalen in de vorm van interviews, trendartikelen, case-studies , video's, podcasts of social media posts zijn vooral waardevol als je weet wat ze opleveren. Dat alles doen wij voor je. En goed.

Op donderdag 16 januari 2020 organiseren wij een workshop storytelling.

Contentstrategie

Begin met een concreet actieplan: wat ga je vertellen, aan wie en wanneer werkt dat voor jouw organisatie? En hoe maken we daar een geoliede machine van?

Creativiteit

We bedenken verhalen, samen met jou. En we werken met de beste creatieven in ons netwerk om je verhalen te maken. Het netwerk bestaat uit journalisten, redacteuren, fotografen, podcast- en videomakers.

Resultaten

Verhalen moeten werken voor jou, ze moeten gezien en gehoord worden. We brengen ze bij jouw publiek en meten de resultaten. Daar trekken we lessen uit en maken zo je volgende verhaal nóg beter.