Contentstrategie

Vertel je verhaal, maar denk wel eerst even (kort) na over hoe precies. En in welke context en samenhang. Welk publiek wil je aanspreken en welke doelen wil je bereiken? Zo komen wij snel tot een functionele strategie. (En ja, dat mag je ook redactieformule noemen.)

  • Workshop vol inspiratie en vragen
  • Doelen en KPI’s
  • Content audit op bestaande verhalen
  • Bepalen kanalen
  • Bedenken van verhalen
  • Taken verdelen, werkstructuur inrichten

Creativiteit & creatie

Heb je een strategie? Dan bedenken we in welke vorm we jouw verhalen het beste kunnen vertellen. We zoeken de beste maker en nemen jou het werk uit handen.

  • Geschreven interviews
  • Ghostwriting & blogs
  • Case-studies & reportages
  • Podcasts
  • Fotografie
  • Socialmediaposts

Distributie & data

Verhalen moeten gezien worden. We publiceren ze en meten de resultaten. Daar trekken we lessen uit en maken zo je volgende verhaal nóg beter.

  • Contentmanagement van jouw website
  • Socialmediacampagnes
  • Publicatie op Spotify & Apple iTunes
  • Dashboards
  • Inrichten Google Analytics & Tag Manager
  • Data-analyses en aanbevelingen